Eenmaal "ingeburgerd"

18 november 2019 - Benalmádena, Spanje

Hoi allemaal,

Yoel en ik zijn hier nu al 6 weken, gewoon een hele zomervakantie! En zo voelt het af en toe ook wel een beetje met dit warme weer :)

We hebben het nog steeds echt te gek op stage, want de docenten zeggen echt vaak dat ze het zo fijn vinden dat we er zijn en ik kan ook goed met ze overweg (ook als het niet over school gaat). De omgeving is echt super mooi en we krijgen zo langzamerhand een beetje een ritme in alles. We weten nu natuurlijk ook al meer van de omgeving en waar we alles kunnen vinden dus dat helpt ook heel erg mee. Onze 'weekplanning/ritme' ziet er als volgt uit:

We beginnen bij maandag. We staan dan op rond 8 uur en gaan ons dan klaarmaken en ontbijten. Dan lopen we aan rond half 9 naar stage toe. Daar komen we dan aan om 8:45. Om 9 uur beginnen de lessen. We zijn klaar met stage om 4 uur. Er ligt een supermarkt genaamd Mercadona naast de school, dus vaak (en vooral in het begin e n einde van de week) gaan we na stage nog even naar de supermarkt om wat kleine dingetjes te halen. Nadat we boodschappen hebben gedaan gaan we naar huis en thuis gaan we dan even chillen. Daarna ga ik koken en gaan we avondeten. Na het avondeten ga ik of afwassen (of ik laat het even staan) of nog even chillen. Daarna ga ik rond 7/8 uur sporten. Als ik terug kom ga ik douchen en nog even chillen en af en toe wat aan school doen ;) Maandag tot donderdag gaat eigenlijk precies hetzelfde. Vrijdag hebben we vrij en gaan we vaker terug naar het winkelcentrum Miramar in Fuengirola. Op vrijdag ga ik niet vaak in de avond sporten maar in de middag. Vrijdag doen we voornamelijk chillen of iets aan school als we niet ergens heen gaan. In de avond gaan we wat drinken in Puerto Marina bij een cocktailbar of we blijven thuis. Zaterdag overdag is precies hetzelfde als vrijdag, gewoon een beetje chillen, af en toe aan school werken en sporten. In de avond gaan we met ons groepje van 8 op stap in Benalmádena, naar de club Mango's. Over het op stap gaan ga ik jullie de volgende keer meer vertellen want dan zijn we ook naar Málaga en Fuengirola geweest! Zondag is heel eerlijk gezegd normaal de uitkaterdag, maar deze keer gingen we naar een wedstrijd kijken van Malaga CF in het stadion wat heel erg leuk was geweest. Op de uitkaterdag doen we dan echt helemaal niks behalve eten en chillen. Zo ziet onze week er ongeveer uit, hebben jullie daar ook weer een leuk beeld bij ;)

Tot de volgende de keer maar weer,

Groetekkes