De laatste twee weken....

10 december 2019 - Benalmádena, Spanje

Hoi allemaal,

De laatste twee weken zijn aangebroken... wat jammer! Ik heb het hier echt zo naar mijn zin en raad het ook echt iedereen aan om hier eens te komen!

Dit zijn helaas ook de weken van de afronding en het ergste van allemaal; het opruimen en de koffer inpakken. De voorlaatste week hebben we nog gewoon een volledige week stage. Alleen de week daarna hebben we ervoor gekozen om alleen maandag en dinsdag te gaan. Dit omdat we toch genoeg uren maken en omdat we dan woensdag en donderdag kunnen gebruiken voor opruimen en de koffer. Niet dat ons huis zo een grote rotzooi is, maar toch, het is wel handig. Woensdag gaan we nog wel naar stage omdat dan elke klas van de basisschool een optreden geeft voor kerst. Het is een soort kerstvoorstelling voor de basisschool. Hierbij komen natuurlijk ook de ouders en andere familieleden van de kinderen kijken die op een podium een liedje zingen of een toneelstukje doen.

Op 20 december vliegen we terug. Dat is de vrijdag van de laatste week. We vliegen vroeg in de ochtend dus we hebben ook al aan de huisbaas gevraagd of hij het op donderdagavond wilt controleren in verband met de borg die we moesten betalen. Natuurlijk hebben we hier alle vertrouwen in dus komt helemaal goed.

Voor de laatste keer,

Groetekkes!