Tweede bezoek!

18 november 2019 - Benalmádena, Spanje

Hoi allemaal,

Nadat ik in de vorige weken weer gezellig had bijgepraat met de fam, komt er nu nog meer fam! Deze keer komt pap langs.

We zijn naast onze 'routines' van alle dagen op zaterdag naar Marbella geweest. Hier hebben wij de stad verkent en zijn we (mijn lievelingseten) sushi gaan eten in een restaurant. Het was echt super lekker en ook nog eens goedkoop, wat wil je nog meer?! Het enige minpuntje was dat de bus toch wel langer duurde dan gedacht en dat we redelijk laat aankwamen in Marbella.

Nu over het bezoek. Pap die komt langs. Langs ons appartementencomplex zit een hotel, het flatotel. Hij heeft hier geboekt samen met Petra (paps vriendin) om langs te komen. Yoel zijn ouders komen ook langs, sterker nog, op dezelfde dag in hetzelfde vliegtuig en hotel. Even voor de duidelijkheid, dit hadden ze niet afgesproken. Hoe toevallig?! Ze zijn aangekomen op donderdag vroeg in de morgen. Op donderdag zit ik nog op stage, dus ze hebben rustig hun spullen uitgepakt en zijn toen richting de school gekomen om die en mij te zien. Ik heb ze daarna een rondleiding gegeven door de school en ze hebben een aantal docenten ontmoet. Nadat het 4 uur was geweest en ik klaar was met stage ben ik naar hun toe gekomen om daarna naar ons appartement te gaan om die te laten zien. Hier hebben we toen even gezeten en we zijn daarna in de avond sushi gaan eten bij Tiki in Torremolinos. De volgende dag zijn we naar het winkelcentrum in Fuengirola gegaan en nog in de avond naar Mijas. Zaterdag zijn we heel vroeg vertrokken met de huurauto naar Sevilla. We hebben daar eerst een fietstocht van 3 uur gedaan. Deze tocht was met een Nederlandse begeleider en we gingen dan langs alle hoogtepunten van Sevilla. Daarna gingen we een echt klassiek Spaanse tapas bar in en hebben we daar wat tapas gegeten. Toen zijn pap en ik naar de voetbalwedstrijd Real Betis - Valencia geweest in het stadion. Na de wedstrijd zijn we nog heel even in Sevilla geweest en zijn daarna naar Marbella gegaan om ook een hapje te eten. Zondag zijn we naar Gibraltar geweest. Het voelde heel gek dat er een weg is door een landingsbaan en dat je dan ineens in Engeland bent. We zijn daar met de kabelbaan de berg op gegaan waar de apen zijn en natuurlijk het mooie uitzicht. Maandag had ik gewoon stage, maar hun zijn naar Malaga gegaan en ik ben later na stage ook naar Malaga gekomen. De laatste avond zijn we naar Puerto Marina geweest en hebben we daar ook lekker gegeten. Dit was het bezoek van pap.

Groetekkes

Van reisblog naar fotoboek