Verder verkennen!

14 november 2019 - Benalmádena, Spanje

Hoi allemaal,

We zijn inmiddels al 4 weken hier en de tijd gaat zo snel! Ik heb het nog steeds hier heel erg naar mijn zin!

In de afgelopen 2 weken zijn we na het eigenlijk met alles hier kennismaken (stage, appartement, Benalmádena zelf) hier nog steeds mee bezig. We zijn gaan kijken naar wat we nog allemaal graag willen doen hier. Toen hebben we een lijstje opgesteld. Het zag er als volgt uit:

* Marbella, Fuengirola, Mijas en Torremolinos bezoeken (dit zijn dorpen/steden die dicht bij Benalmádena zit).

* Voetbalwedstrijd kijken van Málaga CF in het stadion.

* Granada of Sevilla (als het kan) bezoeken.

* Fuengirola winkelcentrum (Miramar) bezoeken.

* Naar Aqualand Torremolinos gaan.

* Met de kabelbaan naar een hoog punt zodat je kan kijken naar het uitzicht van Benalmádena.

* Naar Tivoli world (een soort van park).

Dit waren voor ons dingen die ons echt heel leuk lijken om te doen. Inmiddels zijn we ook op een zaterdag voor het eerst naar Miramar, het winkelcentrum van Fuengirola. We gingen daar met de bus heen en voor ons is de bus extra makkelijk omdat het heel goedkoop is en er is een halte die nog geen minuut lopen is van ons appartement af. Dit heb ik in mijn vorig verhaal niet verteld, maar er is zeg maar een "hoofdweg" in Benalmádena. Deze ligt ook dicht bij de zee. Wij wonen aan de andere kant van de straat, dus aan een kant van de straat is de zee en aan de aan andere kant van de straat is ons appartement. Maar goed, we waren dus onderweg naar het winkelcentrum en kwamen er al vrij snel achter dat Fuengirola een hele leuke stad is. Eenmaal bij het winkelcentrum hadden we niet verwacht dat het zo groot zou zijn en er waren ook heel veel merken die we in Nederland ook kennen zoals: JD sports, Adidas, H&M, Zara en ga zo maar door. We hebben ons die dag dan ook erg vermaakt en natuurlijk weer goed de klerenkast bijgevuld.

Tot de volgende keer!

Groetekkes