Bezoek!

18 november 2019 - Benalmádena, Spanje

Hoi allemaal,

Nu zijn we inmiddels al wel over de 2 maanden heen of terwijl de helft! Ik heb het al vaker gezegd, maar wat gaat het enorm snel hier.

In deze weken zijn mijn moeder, oma en broertje langsgekomen. Ze zijn in totaal een week gebleven. Ze hadden een hotel in Benalmádena, dicht in de buurt van Puerto Marina. Het is ongeveer met de bus een kwartiertje om van mij naar Puerto Marina te gaan. Dat was wel af en toe irritant omdat je dan van de bus afhankelijk bent. We hadden voor het eerst afgesproken in hun hotel. Ze waren vroeg in de ochtend geland dus we hadden rond 10 uur afgesproken in de lobby. We waren erg blij om elkaar weer te zien en toen vertelde ze dat ze nog niet in de kamer konden dus gingen we even naar Puerto Marina op een terrasje zitten en wat eten. We hebben daar weer even bijgepraat en zijn daarna terug naar het hotel gegaan. Toen konden ze in de kamer en die zag er heel mooi uit. Ze hadden alles uitgepakt en zijn toen nog over de boulevard gelopen. Toen gingen we eten bij hun hotel en zijn we daarna naar mijn appartement gegaan. Toen konden ze ook even zien hoe en waar ik hier leef. Nadat we thuis waren geweest zijn we nog even wat gaan drinken in het barretje tegenover ons die aan de kust ligt. De volgende dag zijn we naar Malaga gegaan omdat Sam (mijn broertje) ook graag het stadion van Malaga CF wilde zien. We zijn daarna ook nog een beetje de stad verkennen. De dag daarna zijn we met zijn allen naar het winkelcentrum in Fuengirola gegaan en hebben we nog gegeten bij het hotel en wat gedronken daar. De dagen daarna had ik gewoon stage dus zijn hun nog andere verschillende leuke dingen gaan doen. We zijn in de avonden wel bij elkaar geweest en hebben we gewoon gezellig gekletst en wat gedronken. Ik vond het heel leuk dat ze langs zijn gekomen en ik weet ook nog dat pap nog komt.

Dit was hem voor deze keer,

Groetekkes